نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خداحافظی دور از انتظار یوونتوس با گولوین

خداحافظی دور از انتظار یوونتوس با گولوین

 

در حالیکه «الکساندر گولوین» علی‌رغم تمایل سایر غول‌های فوتبالی اروپا به بیانکونری‌ها نزدیک‎‌تر بود، اما عدم تمایل مسئولان باشگاه یوونتوس برای تأمین هزینه‌های مدنظر زسکا مسکو برای انتقال این بازیکن، داستان پیوستن او به یوونتوس را به نقطه پایانی خود رسانده است.

 

سرانجام ماجرای دنباله‌دار انتقال الکساندر گولوین بعد از چند هفته به نقطه پایانی خود رسید و به این ترتیب باید احتمال پیوستن هافبک ملی‌پوش روسیه به یوونتوس را تمام شده دانست. طبق اخبار منتشر شده امروز رسانه‌های ورزشی ایتالیا و با تأیید جانلوکا دی‌مارتزیو در شبکه تلویزیونی Sky Sport، به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه زسکا مسکو ترجیح می‌دهند بازیکن 22 ساله‌شان را با پیشنهاد 24 میلیون یورویی چلسی، عازم لندن کنند.

 

پس از ارائه پیشنهاد 20 میلیون یورویی به همراه پاداش‌های ویژه یووه به مسئولان زسکا در روزهای گذشته، این باشگاه روسی در سریع‌ترین زمان ممکن با رد درخواست مجدد یوونتوس، از ابراز تمایل برای آغاز مذاکرات رسمی انتقال گولوین به چلسی خبر داده‌‌ است.

 

قیمت‌گذاری 25 میلیون یورویی زسکامسکو برای الکساندر گولوین، اگرچه از سوی یووه چندان جدی گرفته نشد اما آبی‌های لندن با پذیرفتن پرداخت 24 میلیون یورویی به روس‌ها، بیشتر از هر زمان دیگر به ستاره تیم ملی روسیه در جام‌جهانی 2018 نزدیک شده‌اند.

 

به گفته دی‌مارتزیو، مائوریتزیو ساری سرمربی احتمالی فصل بعد چلسی پیش از این و در زمانی که سرمربی ناپولی بود نیز از مسئولان این باشگاه خواسته بود که این بازیکن را به این تیم بیاورند. حالا در آستانه پیوستن او به چلسی، به نظر می‌رسد گولوین با صلاحدید و درخواست ساری به چلسی خواهد پیوست.

 

الکساندر گولوین در 43 دیدار زسکا مسکو در فصل گذشته؛ 7 پاس گل و 7 گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. در صورت توافق نهایی با باشگاه چلسی در روزهای آتی و در صورت شکست روسیه در مقابل اسپانیا، این بازیکن برای گذراندن تعطیلات، انجام تست‌های پزشکی و بستن قرارداد عازم لندن خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: